Feelgoodnostalgi

Sånne taggeskyer er avslørende, gitt.  Og vi holder fram som vi stevner.

(og sånn et nydelig dikt det er!)

Explore posts in the same categories: dikt, feelgood, nostalgi

5 kommentarer den “Feelgoodnostalgi”

  1. othilie Says:

    Sonnette 130, My Mistress Eyes *smiler* Jeg blir litt varm innvendig og nostalgisk selv, jeg…ikke bare litt forresten. Det var liksom begynnelsen på et studie som jeg ikke visste hvor bar og det føltes så «lett»; i dag er jeg litt usikker på om det var fordi akkurat litteraturen og det jeg holdt på med da var det riktige eller bare fordi det var nytt. Jeg begynner å helle mot første forklaring…litt seint, men allikevel.

  2. Victoria Says:

    Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne si at jeg hadde hatt én lærer som hadde gått rundt i klasserommet, lest slik. Men, nei.

    Her var det mer: Dere MÅ lese Et Dukkehjem. Dere MÅ lese Fuglane. Dere må ha særemne og vær sikre på at opplegget blir så kjedelig som overhodet mulig.

    Hvor finner man slike som han i filmen?

  3. Marion Says:

    Othilie: Sånt er aldri for sent, og du er ikke gammel. Men jeg kjenner igjen den med at «men dette er jo så lett.»

    Victoria: Jeg hadde sånne lærere på barneskolen. Av og til tenker jeg at det er det jeg skulle vært selv.

  4. othilie Says:

    …aldri for seint, veien en går lærer en så mye uansett.

  5. Victoria Says:

    Å! Måtte se denne igjen, og skal sjekke om jeg finner en «Angela»-dvdboks så jeg kan være litt mer sammen med Jared 😀 Hehe, husker jeg pleide å se på dette da jeg gikk på ungdomsskolen. Fantastisk.


Legg igjen en kommentar

