I love Punky Brewster

Jeg skjønner jeg er sent ute. Først nå har jeg oppdaget hvilken gullgruve YouTube er.

Jeg kalte kaninen min Punky. Jeg elsket klærne hennes. Jeg tror faktisk jeg gjør det fortsatt, selv om jeg har sluttet å gå med ulike sko.

Explore posts in the same categories: feelgood, nostalgi

5 kommentarer den “I love Punky Brewster”

  1. Undre Says:

    Hei, Marion.

    Så fint at du blogger igjen og velkommen til WordPress!

    Jeg så at du etterlyste hvordan du får lagt til URL til bloggen din under nicket inne hos Victoria og svaret finner du her.

    Og Punky var innmari kul! 😀

  2. Marion Says:

    Takk! 😀

  3. Victoria Says:

    Bra du tar ansvar, Undre 🙂 Meg går det ikke an å høre på, det er helt tydelig!!

  4. gladbibliotekaren Says:

    Å, så fantastisk å se Punky igjen!

  5. Marion Says:

    Victoria: Tullprat 😉

    Gladbibliotekaren: Ja, ikke sant! Og Henry og alle de andre ungene! 😀


Legg igjen en kommentar

